Két UEFA Liga hivatalos partnere lett a Flix
A Flix az UEFA Európa Liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos partnere lett
+++ A Flix új mérföldkőhöz érkezett: két UEFA-klubverseny – az UEFA Európa Liga és UEFA Konferencia Liga – hivatalos partnerévé vált
+++ A partneri kapcsolat során a Flix a támogatja a busszal és vonattal történő, fenntartható utazást a mérkőzéseken részt vevő csapatok városaiba, és eközben egyedülálló élményt nyújt a szurkolóknak
+++ André Schwämmlein, a Flix vezérigazgatója: „Büszkék vagyunk arra, hogy az UEFA Európa Liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos partnerei lehetünk. A sport összeköti az embereket, ahogyan a Flix is.”
Zürich / München, 2024. október 23. – A Flix, az utazási technológiák globális vezetője, büszkén jelenti be, hogy a következő három szezonban – 2024 és 2027 között – az UEFA Európa Liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos partnere lesz. Az UEFA bajnokságok óriási népszerűségére építve a partnerség célja, hogy minél több embert motiváljon a fenntartható és közösségi utazásra, miközben az elérhető árú busz- és vonatjegyek által mindenki számára lehetőséget biztosítson a hasonló sporteseményeken történő részvételre.
A két liga hivatalos UEFA-partnereként a Flix továbbra is inspirálni fogja mind az elkötelezett, mind a leendő szurkolókat. Az új partnerségen keresztül a Flix számos különböző felületen keresztül igyekszik majd felhívni a figyelmet a fenntartható, kollektív utazásra: legyen szó akár reklámokról és a stadionokban való jelenlétről, akár a szurkolói promóciókról, melyek többek között magukban foglalnak nyereményjátékokat, a stadionba való utazásokhoz nyújtott kedvezményeket is. A partneri kapcsolat célja, hogy közelebb hozza egymáshoz az embereket – legyenek azok barátok, családtagok vagy szurkolók –, a Flix pedig eljuttattja őket az UEFA-versenyek helyszínéül szolgáló városokba, így már az utazás is a közös a élmény részévé válik.
Páneurópai hálózat – a Flix és az UEFA összehozza Európát
A Flix és az UEFA közötti partnerség a közös értékekre, a fenntarthatóság és a hozzáférhetőség iránti kölcsönös elkötelezettségre épül Európa-szerte. A Flix elérhetőbbé teszi a mérkőzéseket azáltal, hogy a legtöbb résztvevő városba megfizethető mobilitási lehetőségeket kínál vonattal és busszal, miközben a kollektív közlekedés révén csökkenti az utazás környezeti hatását. Az elmúlt két szezonban a Flix már több mint 130 résztvevő várost1 kötött össze, amelyek közül sok olyan kisváros, ahol nincs közvetlen hozzáférése a lakosságnak a távolsági közlekedéshez.2
„Büszkék vagyunk arra, hogy az UEFA Európa Liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos partnerei lehetünk. A sport összeköti az embereket, ahogyan a Flix is. 11 évvel ezelőtt Németországban kezdtük, és ma már világszerte 44 országban vagyunk jelen. Ez a partnerség jól példázza azon törekvésünket, hogy a fenntartható utazást mindenki számára elérhetővé tegyük – legyen szó akár a család és a barátok meglátogatásáról, akár a kedvenc futballcsapatuknak való szurkolásról” – mondta André Schwämmlein, a Flix vezérigazgatója és társalapítója.
Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója elmondta: „Izgatottan várjuk a partnerséget a Flixszel, egy olyan vállalattal, amely a kollektív közlekedési eszközök révén közösségeket köt össze Európa-szerte, és osztja a fenntarthatóbb jövővel kapcsolatos elképzeléseinket. Akár egy izgalmas UEFA Európa Liga- vagy UEFA Konferencia Liga-mérkőzésre utaznak a szurkolók, akár hosszabb tartózkodást terveznek, megkönnyítjük számukra, hogy megtapasztalják a futball varázsát Európa gyönyörű városainak ikonikus stadionjaiban.”
A sport és a fenntartható utazás összekapcsolása
A labdarúgás és a közösségi utazás szorosan kapcsolódnak egymáshoz, mivel mindkettő elősegíti a közösségi érzést, és összehozza a különböző élethelyzetű, kultúrájú és hátterű embereket. A világ legnépszerűbb sportágaként a labdarúgás rendszeresen tömegeket vonz a stadionokba a világ minden tájáról. A kollektív utazási módok – mint például a távolsági buszok és vonatok – központi szerepben vannak, mivel megkönnyítik a mérkőzésekre való eljutást, és lehetővé teszik a nagyobb csoportok közös utazását, elősegítve a közösségi érzést, amely ezáltal már a stadionba vezető út során elkezdődik. A sporteseményeken a kollektív közlekedés elősegíti a fenntarthatóságot: ha a szurkolók a közös utazást választják, a CO2-kibocsátás jelentősen csökken más közlekedési eszközökhöz képest3 , ami a nagy futballtornák esetében figyelemre méltó hatással van a környezetre.
A labdarúgás Magyarországon az egyik legnépszerűbb sportág, és gyakran egyesíti a több mint 9 milliós lakosságot. A ligában résztvevő magyar csapat, a Ferencváros TC következő mérkőzése november 7-én Hamburgban kerül megrendezésre, majd november 28-án újra Budapesten játszanak.
***
A Flixről
A Flix úttörő szerepet játszik a közlekedési ágazatban azzal, hogy a FlixBus és a FlixTrain márkákon keresztül klímabarát alternatívákat kínál a kényelmes és megfizethető utazáshoz. Egyedülálló üzleti modelljének és innovatív technológiájának köszönhetően a Flix gyorsan létrehozta Európa legnagyobb távolsági buszhálózatát, és gyorsan továbblépett a globális terjeszkedés felé, beleértve az Egyesült Államokat, Kanadát és Brazíliát is. A fenntartható közlekedés úttörőjeként a Flix 2018-ban üzemeltette az első zöld távolsági vonatokat, 2018-ban kísérleti projektet indított a tisztán elektromos meghajtású távolsági buszok számára, 2021-ben pedig elindította az EU első biogázzal működő távolsági buszait. Míg a Flix a technológiafejlesztést, a hálózattervezést, az üzemeltetés-ellenőrzést, a marketinget és az értékesítést, a minőségirányítást és a folyamatos termékbővítést végzi, addig a megbízható Flix-partnerek a napi útvonalüzemeltetést tartják fenn. A technológiai startup, az ekereskedelmi platform és a klasszikus közlekedési vállalat egyedülálló kombinációja a Flix-et vezető pozícióba emelte a nagy nemzetközi vállalatokkal szemben, tartósan megváltoztatva a globális mobilitási tájképet. További információért látogasson el a következő weboldalra: www.corporate.flixbus.com.
1 UEFA Európa Liga és UEFA Konferencia Liga, beleértve a selejtezőket, a csoportkört, a bajnoki szakaszt és a kieséses szakaszt.
2 A Flix támogatja a fenntartható közlekedést a vidéki területeken. A világszerte több mint 5500 Flix célállomás 30%-a kevesebb mint 20 000 lakosú. Forrás: A Flix támogatja a fenntartható mobilitást a vidéki területeken.
3 Az üvegházhatású gázok kibocsátásának részletes adatai 2022-re vonatkozóan: uba_emissionstabelle_personenverkehr_2022_0.jpg (1545×814) (umweltbundesamt.de)