Ügyfél-elégedettség

Folyamatos magas fokú ügyfél elégedettség a FlixBusnál

Ügyfél-elégedettség a FlixBus utasai számára

A FlixBusnál mindent megteszünk, hogy biztosítsuk utasaink elégedettségét. Erőfeszítéseink sikerességét egy nemrégiben végzett felmérés igazolta, amelyet 20.000 utas töltött ki. Az óriási mennyiségű pozitív visszajelzésen túl további információkat tudtunk meg ügyfeleink igényeiről, és folyamatosan növeljük minőségi és szolgáltatási szintünket mind a foglalási folyamatban, mind a fedélzeten, valamint esetlegesen segítséget nyújtunk az utazás után.

Utasaink ügyfélértékelése fontos a számunkra

Csak 2015-ben 35 millió ember választotta a Flixbust, hogy felfedezze vele Európát, és megtapasztalja az általunk nyújtott kiváló szolgáltatásokat. Utasainktól érkező minden visszajelzést és pozitív ismertetést értékelünk, és örülnénk, ha hamarosan egyik környezetbarát buszunk fedélzetén üdvözölhetnénk.

Ügyfél-elégedettség

A FlixBus számára az ügyfél elégedettsége a legfontosabb. Azért dolgozunk, hogy a legjobb szolgáltatást kínáljuk a legjobb áron verhetetlen európai hálózatunkkal. Ügyfeleink elégedettségét egy felmérés mutatta be, amely a FlixBus által nyújtott szolgáltatások minőségét értékelte. Az eredmények szerint utasaink 97%-a „elégedett” vagy „nagyon elégedett” volt a buszútjával!

Kiváló szolgáltatás

Utasaink a buszok pontosságát, a buszsofőrök által nyújtott személyes szolgáltatásokat, valamint az utazás alatti magas fokú kényelmet is megdicsérték. A FlixBus ingyenes Wi-Fi használatot is kínál az összes busz fedélzetén, és az utazás egészére szóló garantált ülőhelyet 100.000 összeköttetésén Európa-szerte. Utasainknak annyira tetszik ez a kényelmes és megfelelő utazási mód, hogy 94%-uk ajánlaná a FlixBust barátainak és családjának.